İptal İade Şartları
I.ÖDEMELER
Kayıt anında rezervasyon bedelinin en az %35’ını kalan bakiyenin ise tura başlamadan en geç 15 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleşmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilir. Bu durumda gezi bedelinin %35’nı cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.
II.KAYIT-İPTAL-DEVİR-DEĞİŞİKLİKLER
1.Acente gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması ve /veya olumsuz hava koşulları, yol engeli ,grev, terör, savaş, savaş ihtimali, öngörülmez teknik hususlar gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden bu gibi mücbir sebeplerden ötürü geziyi iptal edebilir ,bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur.
2.
A- Tüketicinin gezinin başlamasına 15 gün kalaya kadar iptal-değişiklik talep etmesi durumunda ücretin tamamı iade edilir.
B- Tüketici rezervasyonunu kendisi veya birince derecede akrabalarının 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını ve ölümleri tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi rapor ile belgelemeleri halleri dışında kalan bir sebep ile gezinin başlamasından 8-15 gün önce iptal-değişiklik talep etmesi halinde gezi bedelinin %35’ini,7 günden az bir süre kala ise gezi bedelinin tamamını Dalinda Tour Seyahat Acentesine ödemeyi kabul ve taahhüt eder. İptal talebi info@davinatur.com.tr e-mail adresine yazılı olarak bildirmelidir. Sözlü bildirimler geçersizdir.
C- Tüketici, indirimli satış döneminde satın almış olduğu Erken Rezervasyon İndirimli Ürünlerde iptal-değişiklik hakkı yoktur. İptal-değişiklik bu gibi turlarda sadece erken rezervasyon sigortası alan misafirlere olur. Erken Rezervasyon indirimleri tüm bedelin ödenmesi durumunda geçerli olur.
D- Turlardan birine ön ödemesi yapılan durumlarda kaydınız kesinleşir.2 geceden fazla geceleme içeren turlarda turun hareketine 7 gün kalana kadar,2 geceden az konaklama içeren turlarda turun hareketine 3 gün kalana kadar, günübirlik turlara ise turun hareketine 24 saat kalıncaya kadar ;tur ücretinin geri kalanı yatırılmadığı takdirde kişi tura kaydıyla ilgili tüm haklarını kaybedebilir. Turda kendisine ayrılan yer tekrar satışa çıkabilir. Tura ön ödemesi olan katılımcının ödemeyle ilgili tüm sorumlulukları devam eder. Faturası kesilip ön ödeme sonrası geri kalan ücretin tahsilatına başvurulur. Bu süreler,tarafların anlaşması koşulu ile uzatılabilir ya da kısaltılabilir.
E- Tur katılım bedelinin tamamı ödenmeden ya da kredi kartı ile taksitli tamamlanmadan katılımcı kesin rezervasyonu yapılmış sayılmaz.
F-Aynı turun tarihinde değişiklik yapmak ancak şu koşullarda gerçekleşebilir;
*Kaydınızı sildireceğiniz turun hareket edebilmesi için gerekli sayıyı riske etmiyorsanız,
*Kaydınızı aldıracağınız tur her açıdan uygunsa Dalinda Tur açısından organizasyon problemi yaşatmayacaksa gerçekleşebilir. Aksi durumlarda belirlenen no Show bedelini ödemek durumunda olursunuz.
G-Aynı tarihteki farklı bir tura geçiş yapmak ancak şu koşullarda gerçekleşebilir;
*Kaydınızı sildireceğiniz turun hareket edebilmesi için gerekli sayıyı riske etmiyorsanız,
*Kaydınızı aldıracağınız tur her açıdan uygunsa ve DavinaTur açısından organizasyon problemi yaşatmayacaksa gerçekleşebilir. Aksi durumda belirlenen no Show bedelini ödemek durumunda olursunuz.
H-Her turumuz kesin hareketli olmadığından ve kontenjanlarımızın sınırlı olmasından dolay sitemizden yapacağınız tur rezervasyonları kontrollü olarak onaylanmaktadır .Sitede herhangi bir turumuza rezervasyon yaptırmanızı halinde bizim sisteme rezervasyon onayı vermemizle rezervasyonunuz onaylanacaktır .Dolayısıyla rezervasyon onayımız olmadan rezervasyonunuz tamamlanmayacaktır .Bir başka deyişle sitemizden yaptırmış olduğunuz rezervasyon size rezervasyon onayı gelmeden kesin rezervasyon olmayacaktır.
I-Sitede yapılan ödemelerde oluşabilecek hatalar sonucu ilgili tur bedelinden eksik ya da fazla çekim yapılması halinde Dalinda Tur tarafından tutarı düzeltmek hakkı saklıdır. Bu gibi durumlarda çekim yapılan tutar değil turun belirtilen satış bedeli dikkate alınır.
J-Charter uçuşlarda 15 gün veya sonraki iptallerde mazeret geçerli olmayıp uçak ücreti iadesi yapılmaz.
K-Charter uçuşlarda 7 gün öncesine kadar isim değişikliği yapılabilmektedir. Ancak tarifeli uçuşlarda isim değişikliği kesinlikle yapılamamaktadır. Tüketicinin biletini kaybetmesi durumunda ilgili havayolunun uyguladığı cezayı ödemekle yükümlüdür.
3.Tüketici turun başlamasından 7 gün öncesine kadar istediği kişiye devredebilir. Devreden bakiye ve devir sebebiyle doğan masraflardan devreden ile beraber sorumludur.
4.Davina Tur, tüketicinin başlangıcını kaçırdığı tura iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda, tüketici adına yapılmış tüm rezervasyonları turun başlangıç tarihinden 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.
5.Dalinda Tour, gerekli gördüğü durumlarda tüketiciye bildirmek kaydı ile ilan ettiği veya kayıt aldığı gezi başlangıcından konaklamalı turları 7 gün günübirlik turları ise 3 gün öncesine kadar kısmen veya tamamen iptal edebilir .Aynı süre içerisinde, gezi kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıraları değişebilir. Tüketici bu değişik ve iptalleri kabul etmediği takdirde rezervasyonunu iptal edip ödediği ücretin tamamını iade alma hakkına sahiptir. Bu durumda tüketicinin tazminat alma hakkı doğmaz.
6.Davina Tur Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir.
7.Davina Tur ,Kredi kartı ,banka kartı veya havale/eft yolu ile yapılan ödemelerde iptal/iade tamamlanınca e-posta adresinize veya telefonunuza bilgilendirme mesajı gönderilir. Bu mesajı aldıysanız bankanıza ücret iadesi yapılmış demektir ancak iade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında 2-3 gün, hesap kartlarında 6-7 günü bulmaktadır.
Kredi kartı ile taksitli yapılan alışverişlerde ücret bankaya tek seferde ödenir. Ancak bankanız bu tutarı kredi kartınıza taksitli şekilde iade eder.
*İptal ve değişiklik şartları tur programımızın ayrılmaz parçasıdır ve turumuzu satın alan tüm misafirlerimiz iş bu; iptal ve değişiklik şartlarını okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.
III.GENEL HÜKÜMLER
1.Davina Tur gezi kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçlarını, hareket saatlerini ve bunların hareket yerlerini programda belirtilen standartlara bağlı kalmak koşuluyla tüketiciye bildiri yapılması suretiyle değiştirme veya tüketiciyi başka acenteye devretme hakkına sahiptir. Kayıt esnasında verilen tur programları taslak, genel programlardır. Tur programlarında belirtilen gezilerin organize edileceği günler rehberin inisiyatifi ile değiştirilebilir. Tüketici toplam gezi süresindeki gecelemenin kısaltılmaması ve kalınacak tesislerin sınıf ve kategorilerinde değişiklik yapılmaması halinde gezi şartlarının yerine getirilmiş olduğunu kabul eder.
2.Tura katılan tüketicinin her türlü gezide 50 cm x 70 cm ebatlarından büyük olmamak kaydıyla 2 valiz, uçaklı ve 3 geceden fazla konaklanan seyahatlerde ise 20 kg bagaj getirme ve götürme hakkı vardır. Valizlerin ve içindekr i eşyaların her türlü sorumluluğu sahiplerine aittir.
3.Kokan, akan, yanıcı ve patlayıcı vasıfları olan veya çevresine rahatsızlık veren eşyalar ile kesici, delici, ateşli silahlar ve her çeşit hayvan acentenin açıkça ve yazılı izni olmadan taşıt araçlarına ve konaklama tesislerine alınmazlar.
4. Acente personelinin ağır kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumunda kaybolan, hasar gören bagajın içinde bulunan eşyaların maddi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½ kaybolan eşya veya valizi maddi ve manevi tazminatı olarak acente tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Acente tüketici tarafından kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim edilmiş eşyanın her türlü kaybından ,hasarından ve çalınmasından en çok katılımcının ulaşım bedeli kadar sorumludur.
5.Satın alınan hizmete vize işlemleri ve hizmetleri dahil değildir.
6.Kayıt olunan turun acente tarafından vaki iptal bildirimi, her tüketiciye münferiden yapılabileceği gibi, grup rezervasyonlarında grup liderine, yazılı ve sözlü basın kanallarından birinde ilan yolu ile genel olarak yapılabilir.
7. Tüketicinin satın almış olduğu tur programındaki gezinin başlamasından sonra meydana gelecek mücbir hal dışındaki sebeplerden acente sorumludur. Acente gerekli olan hallerde tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya çizelgesi hükümleri uyarınca tüketiciye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda fiyata dahil olmayan ve gezi esnasında tüketiciye verilerek ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.
8.Tüketicinin başladığı turu hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde turu terk ettiğini acente yetkilisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılmaz ve hizmeti alıp kullanmış addolunur.
9.Tüketicinin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak yetkiliye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin özen borcudur. Tüketicinin şikayetçi olduğu halde hizmeti sonuna kadar kullanması şikayetçi olduğu hususlar ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır.
10.Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu geziye katılan tüketici(ler) kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler) bu sözleşmeyi imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Buna rağmen sözleşmede bizzat imzalarının olmadığı gerekçesiyle geziye katılan tüketicilerinin acente aleyhine ve katılmış oldukları gezi ile ilgili dava ve takipler ve acentenin tüketiciye bu sözleşmede yazılı hususlar dışında bir bedel ya da tazminat ödemek zorunda kalması halinde, acentenin sözleşmede imzası bulunan tüketicileriyle ödemiş olduğu fazla miktar için rücu hakkı mahfuzdur. Bu geziye katılan tüketiciler sözleşmeyi imzalamış olmasalar da taraflar arasında geçerli olacak bu sözleşme şartlarını broşür, katalog, web sitesi, katılım formu ve ilanlar nedeni ile öğrenmiş, geziye bu sözleşme şartlarında katılmayı kabul etmiştir.
11. Acente geziye katılacak tüketicilerle, otel, taşıyıcı firmalar ve gezi ile ilgili diğer hizmetleri sunan her türlü üçüncü şahıs ve tüzel kişilikler nezdinde aracı konumundadır. Bu nedenle kendisine müracaat ile geziye kayıt olan tüketicilerin acente ile taşımayı üstlenen müesseseler arasında yapılmış anlaşmalar hilafına; araç programlarında gösterilen saatlerde hareket yerinde bulunmamasından, kara, hava ve deniz araçlarının her türlü gecikmelerinden grev, terör, savaş ihtimali veya buna benzer mücbir sebeplerden ulaşım aracını kullananın kendi hatasından veya üçüncü kişilerin şahsi kusurlarından veya öngörülemez teknik hususlardan kaynaklanan her türlü aksaklıklardan, maddi manevi hasarlı kazalardan, konaklama tesislerinin eksik veya hatalı hizmetlerinden, acentenin işleten sıfatı olmaması nedeniyle mevcut sorumluluğu bulunmadığını, asli fail gibi doğrudan doğruya sorumlu olmadığını taraflar bildirmektedirler. Bu nedenle acente tüketiciye karşı asli fail gibi müşterek ve müşterek ve müteselsil borçlu değildir. Tüketici bu gibi aksaklık kaza durumlarında öncelikle maddi ve manevi taleplerini asli faillerden talep ve tahsil cihetine gidecektir. Alacağını tamamen alamadığı durumlarda kusursuz sorumluluk kaideleri dahilinde acenteden talep olunabilecek miktar asli faillerden tahsil edilemeyen miktar olabilecektir.
12.Davina Tur konaklama tesislerinde oda seçimi konusunda tüketicinin taleplerini ilgili tesise iletir; ancak talebin yerine geleceği konusunda garanti veremez. Otele varış günü odalar saat 14.00’ten önce tüketicilere teslim edilemez. Otelden ayrılış günü tüketicilerin en geç 11:00’e kadar odalarını boşaltmaları gerekmektedir.
13.Satışlarımız nakit veya bankaların kredi kartları ile peşin ve/veya bankaların taksit yapan kredi kartları ile taksitli olarak yapılmaktadır. Kredi kartı ile satışlarda ödemenin yapılmaması halinde tüketici, kredi kart sözleşmesi imzalanan banka ile muhatap olup bankanın uygulayacağı faiz oranları geçerlidir. Bu nedenle Davina Tur muhatap değildir.
14.Tüm aktivitelerimiz grup aktivesidir. Grubun başarası ve huzuru ön plandadır. Bireysel davranışlara izin verilmez. Grup lideri tur boyunca yetkili tek otoritedir. Şayet grup lideri sağlık durumunuzun ya da genel davranışlarınızın grubun sağlık, birliktelik, genel yapı, güvenlik ve huzuru ile ilgili problem yarattığını düşündüğü taktirde sizin turu terk etmenizi isteyebilir. Bu tip durumlarda lider rapor hazırlar ve diğer grup üyelerine de rapor imzalatır. Gruptan ayrılması istenen kişinin hiçbir tazminat hakkı doğmaz.
15.Acentemizin düzenlemiş olduğu herhangi bir gezi, tur ve organizasyon sırasında çekilen fotoğraf, kamera görüntüsü, görsel materyaller ile ilgili tanıtım ve reklam gibi her türlü pazarlama yöntemi için kullanılabilir, bu tanıtımlarda görüntüsü bulunan kişiler görüntüden dolayı hak talep edemez.
16.Davina Tur rezervasyon sahibine ait bilgileri gizli tutmak zorundadır. Taraflar herhangi bir anlaşmazlık durumunda Dalinda Tur kayıtlarını kesin delil olarak kabul ederler. Bu sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıklarda Antalya mahkemeleri ve İcra daireleri yetkilidir.
17.Bu sözleşmede yazılı olmayan hususlardan 1618 SY, 4077 SY, 4288 SY, 2634 SY, IATA,IHA UFTAA konvansiyon hükümleri, Sivil havacılık kanunu BK., TTK., Türkiye’nin dahil olduğu Uluslararası sözleşmeler ve bunlara bağlı olarak çıkartılmış tüzük, yönetmelik, genelge ve tebliğler ile uluslararası kabul gören Frankfurter Tabelle’nin Türkiye’deki tatbik TÜRSAB Kütahya çizelgesi hükümleri tatbiki olacaktır.
18.Acente sizden aldığı iletişim bilgilerini turdan sonra reklam, bilgilendirme olarak size mail, mesaj yoluyla kullanabilir.
IV.MÜCBİR SEBEP HALLERİ
1.Kanunlarda yer alan mücbir sebep halleri, gerekli tüm özeni göstermiş ve önlemleri almış olmasına rağmen olağanüstü ve öngörülemez nitelikte olan olaylar yüzünden ortaya çıkan ve paket turun başlamasına, devamına ve sonlanmasına engel oluşturan haller, acentenin ortaya çıkan olay üzerinde herhangi bir etkisinin olmadığı haller Davina Tur için mücbir sebep sayılır.
Bu Haller;
a)Yer sarsıntısı, yangın, yanardağ patlaması, sel, fırtına, kasırga, sis, çiğ, yıldırım gibi bunlarla sınırlı olmaksızın doğal afetler veya salgın hastalıklar ile nükleer, kimyasal felaket veya serpintiler ile salgın hastalıklar ve bunlarla sınırlı olmaksızın benzer durumlar ve olaylar ile olağanüstü haller.
b)Türkiye de sınır komşularında veya paket tur kapsamında gidilecek ülke/şehirlerde, sınır kapılarında ve/veya sınır kapısına komşu ülkede, uluslararası hava kara ve deniz ulaşımını engelleyen olağanüstü hallerde, savaş veya seferberlik halleri, halk ayaklanmaları, saldırı veya terör hareketleri, sabotajlar, isyanlar, işgal ve iç savaş, devrim, ayaklanma, zorla el koyma, askeri darbe veya yönetime zorla el konulması, sivil kargaşalar, endüstriyel anlaşmazlıklar, hükümet yaptırımları, ambargo, grevler, lokavtlar, limanların kapalı veya dolu olması ve bunlarla sınırlı olmaksızın her türlü olağanüstü haller veya çalışanları işten alıkoyabilecek haller.
c)Paket turun türüne göre tarafların sözleşme ile belirlediği diğer mücbir sebep halleri.
1.2 Mücbir sebebin mevcut olduğu hallerde Dalinda Tour sözleşmenin hiç veya gereği gibi ifa edilmemesinden doğan zarardan sorumlu tutulamaz. Davina Tur o yerdeki temsilcileri, tüketicinin zor durumda kalması halinde hızlı bir şekilde yardımda bulunmakla yükümlüdür.
V.DİĞER HÜKÜMLER
1.Çocuk indirimleri, çocukların ebeveynleri ile aynı odada 3. Ve 4. Kişi olarak kalmaları halinde uygulanır.
2.Otel konaklamalarında 0-6 yaş çocuklara ayrı yatak verilmez.
3.Ulaşım araçlarında 2 yaşını doldurmuş çocuklar için koltuk zorunluluğu bulunduğundan, ücrete tabidir.
4.Kişi sayısına göre araç değişikliği saklı tutulur. Tura kayıt yaptıran kişi sayısına göre; 15-17 kişi minibüs ile, 18-31 küçük otobüs ile, 31 kişinin üstünde ise 46 kişilik otobüsler ile tur yapılacaktır.
5. Rezervasyon sahipleri, yanlarında bulunan eşyaları tur müddetince takip ve kontrol etme yükümlülüğünde olup, kayıp/çalıntı/zayi olan eşyalardan acentenin sorumluluğu yoktur.
6.Havayolu ile ulaşımlarda, havayolu şirketinden kaynaklanan sebeplerle uçuş saatinin veya uçak tipinin değişebileceği hususunda sözleşme sırasında özel uyarı ve bilgilendirme yapılmış olup, rezervasyon sahibi tarafından kabul edilmiştir.
7. Tur programında ücrete dahil olan tüm hizmetler ayrıntılı olarak belirtilmiş olup, bunların dışındaki turlar ve hizmetler ekstra ücrete tabidir. Katılım isteğe bağlı olup, ancak yeterli katılımcının sağlanması halinde yapılabilmektedir.
8.Yurtdışı turlarda –bebekler dahil- pasaport gerekmektedir. (KKTC için nüfus cüzdanı yeterlidir.)Rezervasyon sırasında bildirileceği üzere bazı ülkelerce vize uygulanmaktadır.
9. Tur programında belirtilen konaklama şeklinin kapsamı dışında kalan her türlü ekstra hizmetin bedeli otelden çıkış sırasında rezervasyon sahibi tarafından peşin olarak ödenir.
10. Otobüs ile ulaşımlarda kalkıştan yarım saat önce , havayolu ile ulaşımlarda ise kalkıştan iki ssat önce buluşma yerinde olunması zorunludur.
11. Tur müddeti, ulaşım aracının hareketi anında başlar ve dönüşün tamamlanması ile biter. Gecelemeler bu doğrultu da hesaplanmıştır.
12. Uçaklı ulaşımlardaki transfer hizmeti; uçak+ transfer paketi olduğundan dolayı sadece misafirlerin acenteden almış oldukları uçaklı ulaşım paketlerinde geçerlidir. Misafirin münferit olarak uçağını değiştirmesi, otelden erken çıkış yapması gibi durumlarda transfer hizmeti geçerli olmayacaktır.
13. Ulaşım dahil paketlerde ki uçak ulaşımlarına ait biletler; havayolları ile özel olarak yapılan anlaşmalarla alındıkları için misafirler tarafından satın alındıktan sonra iptal-iade-değişiklik işlemi gerçekleştirilemez. Turun tüketici tarafından iptali halinde uçak bilet bedeli havayolu şirketine peşinen ödenmiş olduğundan iş bu bedelin tüketiciye iadesinin mümkün olmadığı rezervasyon sahibi tarafından kabul edilmiştir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur.
14.İade şartlarının gerçekleşmesi halinde, fatura kesildikten sonra iade yapılabilmesi için fatura aslının acenteye iadesi gerekmektedir.
15. Taksitli satışlarda, borçlunun iki taksiti ödemede temerrüde düşmesi halinde kalan borcun tamamı muaccel hale gelir.
16.Rezervasyon sahibi, iş bu sözleşmede belirtilen vadelerde borcunu ödeyeceğini kabul ve taahhüt eder. Borçlunun borcunu ödemede temerrüde düşmesi halinde hiçbir ihtara gerek kalmaksızın rezervasyon toplamının %5 i oranında cezai şart ve aylık %17 gecikme faizi uygulanacaktır.(Kart ile yapılan ödemelerde kart sahibinin kurumla yapmış olduğu sözleşmede kurumun haiz olduğu haklar bakidir.)
17.Tesis tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda ücretsiz veya indirimli konaklayacak çocukların rezervasyon sırasında beyan edilen özelliklerinin (yaş gibi) doğru olmadığının anlaşılması halinde, bu çocuklar için de derhal ve tamamen ödeme yapılacak ve her türlü tazminde bulunulacaktır.
18.Seyahat sigorta güvencesi paket ücretleri rezervasyon sahiplerine aittir. Seyahat sigortası hizmeti satın alan veya seyahat sigortası paketin içinde bulunan tüketicilerin eksik veya ayıplı ifa, hasar, zarar ve kayıpları ile ilgili teminatın kapsamı bu hizmeti sunan sigorta firmasının poliçesiyle belirlenmiştir. Acente bu teminatların içeriği, kapsamları veya uygulama şekilleri ile ilgili herhangi bir sorumluluk taşımamaktadır.
19.Sözleşmenin tüketicide kalan kopyası ile acentede kalan kopyası arasında çelişki olursa acente de kalan kopya kayıtları esas alınacaktır.
20.Uçaklı turlarda, uçakların yoğunluğuna göre, Havayolu Şirketi Uçuş Yönü ve Uçuş Saati değiştirebilir. Dalinda Tour bu hakkını, değişikliği misafirlere en geç 36 saat öncesinden bildirmek ve servis ayarlamak suretiyle saklı tutar. Tura katılan her misafirimiz, değişikliği önceden kabul etmiş sayılır.
21.Taraflar işbu sözleşmede belirtilen adres ve telefonların doğru olduğunu ve değişiklikler yazılı olarak bildirilmedikçe geçerli olduğunu kabul ve beyan ederler.